Merhaba,
Yaklaşık 1 ay önce eski EeePC seashell üzerinde kurulum değiştirirken
benzer bir sorun yaşamıştım. Esc F7 kombinasyonu birkaç deneme sonrasında
bios menüsüne geçebilmişti. Bios veya varsa NVRAM geçişi için var olan
alternatif tuşları veya kombinasyonları denemek işe yarayabilir.

13 May 2019 Pzt 10:09 tarihinde Mehmet Recep Turkoglu <meh...@turkoglu.me>