Süleyman bey merhaba

Bende iki tane disk var biri ssd diğeri msata ssd

msata ssd yi sökünce sorun düzeliyor fakat  tekrar takınca sorun
başgösteriyor. Hiçbirşekilde biosa girmiyor grub geliyor direk. Bir tane
dönüştürücü aldım mstadan sataya ordan da usbye dönüştürüp takacağım. kargo
henüz gelmedi. Sonuçtan haber veririm.

Dİğer saydığınız hiçbir çözüm sonuç vermedi.

Saygılarımla..

Mehmet Recep Türkoğlu
<--/ www.turkoglu.me /-->

Süleyman AYDIN <say...@anadolu.edu.tr>, 17 May 2019 Cum, 03:30 tarihinde