İşlemi manuel değil de ssh-copy-id ile dener misiniz denemediyseniz?
Oluşturduğunuz anahtar çiftlerini silin, authorized_keys dosyasını da
temizleyin öncesinde.

Birde:

AuthorizedKeysFile .ssh/authorized_keys .ssh/authorized_keys2

Procotol 2'de authorized_keys2 kullanılmıyor, asıl probleme etkisi yoktur ama o
bölümü silmeniz daha sağlıklı olur.

Yine olmuyorsa, troubleshoot için dışarı erişim verebiliyorsanız akşam
saatlerinde bağlanıp bakabilirim probleme.

---
Deniz Parlak | System & DevOps Engineer
LFCS - OCA - RHCSA - RHCE
Gsm : +90 534 461 45 53