Merhaba,
/etc/ssh/ssh_config ve sshd_config dosyarında ayarlarınızı yaptığınızı
varsayıyorum. Ancak sshd ayarlarında 'PasswordAuthentication no'
'RSAAuthentification yes'
olmalı.
Tabi bu birkez başarılı olarak password ile pubkey upload edildikten sonra
yapılmalı.

https://www.raspberrypi.org/documentation/configuration/security.md
Bu linki bir inceleyin isterseniz. Ben evdeki cihazıma bu yolla
ulaşabiliyorum.

İyi çalışmalar.

30 Tem 2019 Sal 13:01 tarihinde Dr. Mucibirahman İLBUĞA <