Merhaba,

Anlattıklarınıza göre oğlunuz bilgisayarında çok temel işlemleri yapacak.
Bu durumda Pardus kurulumu yapmanızı öneririm.

İyi çalışmalar.

Erkan Yıldırım
Bilgi İşlem Asistanı  IT Assistant
erkan.yildi...@albil.com.tr

<http://www.pirimedya.com>
Bayrampaşa İstanbul  Türkiye
T: +902124673636 F: +902124673699 M: +905347269958
<http://www.albayrak.com>www.albil.com<http://www.albil.com>

[http://albayrak.com.tr/imza2017/images/facebook.png]<https://www.facebook.com/AlbayrakHolding>

[http://albayrak.com.tr/imza2017/images/twitter.png]<https://twitter.com/albayrak>

[http://albayrak.com.tr/imza2017/images/instagram.png]<https://www.instagram.com/albayrakgrubu>

<http://www.albayrakmedya.com>[http://www.albil.com.tr/imza/albayrak2017.png]<http://www.albayrak.com.tr/>

Yasal Uyarı : Bu elektronik posta işbu linki kullanarak ulaşabileceğiniz Koşul
ve Şartlar dokümanına tabidir. http://www.albil.com/eposta-yasaluyari.html