Mx Linux ve antiX Linuxu Distrowatch üzerinde popülarize olmadan çok önce
kullanmaya başlamıştım. Hatta Mx'in atası Mepis Linuxu da severek
kullanırdım. Bence hakettiği bir popülarite. antiX ise eski ve düşük
kapasiteli cihazlar için oldukça başarılı bir 'lite' dağıtım.

Zeki Çatav
zekicatav.com

10 Oca 2020 Cum 13:39 tarihinde Mehmet Recep Turkoglu <meh...@turkoglu.me>