Merhaba,

Neden bu kadar farklı dağıtımı bir arada kullanıyorsunuz bilmiyorum; ilk
önce neden bu kadar farklı dağıtım kullanıyorsunuz ona bakın derim. Oracle
Linux / Centos 'ların kullanım oranı yüksek ise belki hepsini Oracle
Linux'e taşımak istersiniz. Böylelikle yönetimi kolay olur, sorun çözmesi
kolay olur. Merkezi yönetim için aşağıdaki gibi birşey önerdim, Ubuntu için
kendi özel çözümü Landscape mevcut, Centos için Spacewalk / Cockpit gibi
kendi çözümleri mevcut.

> Oracle VM Server (Sanallaştırma Tabanı)
sunucu, donanım yöneteceksiniz eğer)
Uygulamar için, ZenOss vb. için, Vb. Vb.

Bu konuda doğru düzgün bir öneride bulunabilmek için sunucu odasını,
bağlantıları, donanımları, hypervisor ve lisans durumlarını, yapılmak
isteneni, bütçe yi görmek gerekir.

Kolay gelsin,

Zekeriya Akyildiz
+90 541 331 87 55