Hocam Selamlar,
Çoklu makine yönetimi ayrı bir konudur ben ansible kullanıyorum güncelleme
için centos tarafı spacewalk ile çözülür ama genel olarak toplu yönetim
için ansible öneririm. Farklı bir şey olursa yine de yardımcı olmaya
çalışırım

26 Haz 2020 Cum 20:31 tarihinde Mehmet Recep Turkoglu <meh...@turkoglu.me>