Merhaba

 Servet beye özelden dönüş yapmıştım sorduklarıma çok güzel cevaplar verdi
sağolsun. daha soracağım belki 100 lerce soru var ama şu an en çok merak
ettiğim nextcloud talk uygun donanım olursa kaç kişiye kadar video
konferansı yapılabilir. Bir zoom ya da jitsinin yerini doldurabilir mi?

Saygılarımla

İyi çalışmalar.

Mehmet Recep Türkoğlu
<--/ www.turkoglu.me /-->