Selamlar,

Biz üç kişilik ekibimizde kullanıyoruz. Yaklaşık son 6 aydır denemedik
ama daha önceki denemelerimizde pek başarılı değildi. Hızlandırmak için
bir miktar araştırma yaptım. Ücretli sürümü vardı ve pek genele yönelik
değil gibi geldi. Git'te açılan kartlarda ise Talk'un geçici bir çözüm
olduğu ve muhtemelen ileride başka bir araçla ikâme edileceğinden
bahsediliyordu, ben de umudu kestim. Muhtemel bir matrix entegrasyonu
üzerinde çalışmalar vardı, umarım gerçekleşir.

Ege