Merhaba,
Aşağıdaki senaryoda yardımınıza ihtiyacım var.

* örneğin tomcat isimli kullanıcım logs klasöründe dinamik olarak
access.log.0 access.log.1 v.b. dosyalar yaratıyor
* filebeat isimli kullanıcım ile bu dosyaları okumak istiyorum
* filebeat kullanıcıma olabildiğince az yetki vermek istiyorum (tomcat'in
grubuna dahil olmamalı)
* log dosyalarına olabildiğince az okuma yetkisi vermek istiyorum (herkes
(others) okuyabilir yetkisi vermek istemiyorum)

Bunu nasıl sağlayabilirim?