J'ai lu beaucoup de bien du Fujitsu-Siemens Amilo SI1520 dna le Linux
Pratique de Novembre-decembre 2006.

Ecran 12''

+- 1200 EUR au Media Markt.

--
Laurent RICHARD                         _   _
[EMAIL PROTECTED]                \\_//

PGP-fingerprint  8260 2267 9714 07E3 182F  C7B0 9581 794B D743 6F61
My public key is available at : http://pgp.mit.edu  Key_ID=D7436F61

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then
you win
--- Mahatma Gandhi