Hi!

Van egy NAT-olt hálózat benne néhány gép.
Én eddig úgy tudtam, hogy a belső gépeket teljes mértékben elrejti a NAT,
azaz a belső gépek MAC címei sem kerülnek ki a "külvilágba".
Ma erre valaki határozottan állította, hogy hiába van NAT, a belső gépek
MAC címei benne vannak a forgalomban.
Szeretném megkérdezni, hogy akkor most melyik állítás felel meg a
valóságnak?

Arról már hallottam, hogy a NAT mögötti gépek oprendszerére, darabszámára
lehet következtetni a forgalom elemzésével, ahol is a csomagok
összeállítását veszik "górcső" alá. Node, hogy a MAC cím is konkrétan
benne lenne, ez meglepne?

Előre is köszönöm a felvilágosítást!

--
  //\                       /      Varosi Csokonai Konyvtar