Gábriel Ákos írta:
miutan fdisk kiirta a diszkekre a particiostablat, celszeru rebootolni, utana elvileg meg kell lennie a particios tablanak. vannak olyan kontrollerek, aminel vagy a kontroller, vagy a linux driver (nem tudom melyik) nem hajlando figyelembe venni rebootig az uj particiostablat.
peldaul a hp smartarray 6i kontrollere is ilyen (gagyi :) )
Rebootoltam 2x. Megpróbáltam h csak 1 particiót készítek diszkenként, de nem látta meg úgy sem. fdisk egyértelmu"en mutatja a partíciókat. :(

mknod-dal meg kellhet csinalni a megfelelo konyvtarban (ott, ahol pl. az sda is van)
Ezt megpróbálom.

köszi., FS