Sziasztok!

tartja nyitva folyamatosan. Ha birod lemezterulettel, probald meg mc-vel
megnyitni *mikozben* megy bele a cat.
Erre jutottam en is, sot, kiprobaltam. Elinditottam ket ablakban egymas
mellett egy kb. 340M konyvtar osszecsomagolasat:

~$ tar -cvf munka.tar Munka/*

Enter utan klikk a masik terminalra es ott is enter. Siman lefutott mindketto, sot a 2. terminal beerte az 1.-t es a kepernyon amennyire kovethettem, ezutan tokeletesen szinkronban mentek (reprodukalhato). Hibauzenet egy szal sem. A tar fajl elkeszult es benne minden rendben. Kozben egy harmadik terminalban lathattam a filemeret
novekedeset, egyertelmu, hogy irtak a fajlba.
Ha ket kulonbozo konyvtar csomagolasat inditom a terminalokban, a masodjara indulo kerul a fajlba. Ez persze igy nem teljesen korrekt, mert mereteben a ketto mentes osszege lett, de kicsomagolni belole csak a masodikat lehet. Ext3-n (debian) es
ReiserFS-n (opensuse) is igy sikerult. Most van min gondolkodnom.

Udv.: Laci

--
Baranyai Laszlo <[EMAIL PROTECTED]>
Corvinus University of Budapest