Sziasztok!

Erdekes bios az, amelyben ha azt mondod, hogy nincs ott semmi,
akkor meg keres rajta cd-t...

Szerintem minden Award BIOS ezt csinalja. Eloszor vegignezi a wincheket, majd utana kiirja, hogy "Found CD-ROM...". Na ezt szerinted honnan tudja...?

Konkretan a kovetkezo alaplapokat probaltam: Asus TX97-LE, TXP4, mindegyik a legujabb BIOS-szal.

Az eredeti kerdesben kifejezetten az szerepelt, hogy nem akar
bootolni rola.

Marpedig ezt te irtad:

On Wed, Mar 22, 2006 at 06:19:37AM +0100, Lajber Zoltan wrote:

On Tue, 21 Mar 2006, Attila wrote:

> 1. nem ismeri fel a bios eredeti méretben.

es nem is bootol rola.

Ha valamekkora meretunek felismeri, akkor mar lehet bootolni
rola

Amugy mindegy, ha nem is akarsz bootolni rola, akkor is lefagy. Ugy tunik, nem csak en jartam igy:

http://www.wimsbios.com/phpBB2/viewtopic.php?t=7553&sid=7bac6524470e36fea70e413296b034d8
http://www.wimsbios.com/HTML1/faq.html#q15

Sziasztok: Zsolt