Huha, jo nagy thread lett... Nem gondoltam volna, hogy az 1 (kb.) mondatos hozzaszolasom ekkora erdeklodest kelt :)

Sajnos elvesztettem a fonalat... Vegulis mukodott, vagy nem?

Robbie

PS: A BIOS a chipsetet programozza fel, ha letiltunk 1 eszkozt, akkor valojaban az orajelet kapcsoljuk ki az IC tokjaban... Meg persze az IRQ kimaszkolodik... Ezt bekapcsolni es az interface-t felprogramozni barmi megteheti, nem kell ujrainditani a gepet hozza, vagy meg csak BIOS sem kell... Abban nem voltam biztos, hogy kernel az adott chipset driverben megteszi-e illetve mennyire alaposan.
De erdekelne mukodott-e...