Heláj!

Gádori Zsolt <[EMAIL PROTECTED]>  irta,
06-04-11(k) 19:08 -kor :

> De támadt egy másik ötletem, kíváncsi vagyok mit szóltok hozzá:
> Összefutottam az inkscape rajzprogrammal. SVG, vagyis XML formátumban
> menti a rajzokat, és szerkeszteni is engedi a forrást.
> Az ötlet, hogy a fuser ezzel megszerkeszti a doksi képét, és az XML
> forrásban a beépített szerkesztővel egyezményes neveket (ezeket ismeri
> fel majd a program dinamikus mezőként) ad bizonyos rajzelemeknek.
> Ezután valami parserrel (xerces) feldolgozom a forrást, és a pslib-el
> létrehozom programból a printelnivalót. A forrás feldolgozása
> [...]

Kezd érdekelni az eredmény :) de szvsz a scribus-al közelebb jutsz a
megoldáshoz. Pl. valaki barkácsolt egy scriptet ami a tellico adatait
nyomtatja ki szépen és az kapásból csinál pdf-et.

(google > scribus telico első találat - most nem tom bemásolni)

--
  = =                           Üdv,  gNAT !
 {0,0}