2006. április 11. 13.28 dátummal Kiss Gabor ezt írta:

>Hogy ez micsoda marhasag!
>(IMHO. ;-)
>A a DTE<->DCE kommunikacio full duplex. Nem kell valtani az adas
>es a vetel kozott.

>Na varjunk csak!
>Neked van valami celberendezesed, es ahhoz adtak valami leirast,
>amibol ideztel? Nem a szabvany DCE-krol es DTE-krol beszelsz?
>Ha ez a helyzet, akkor nyugodtan add vissza a gyartonak,
>hogy csinalja meg szabvanyosra a protokollt.
>Es ne merje a szajara venni a DCE es DTE szavakat!

Lehet igy is, de akkor valoszinuleg nem hozzam fognak fordulni, hogy dolgozzam
nekik :)
Amint azt irtam, ez egy rs485 kutyu, ami raadasul meg sulyosbitva van egy
modbus protokollal, valamint egy nagy neves gyarto gyartmanya (Schneider
Electric).
Megirhatnam nekik, hogy dugjak fel maguknak, de

1. valoszinuleg ez nem nagyon hatna meg oket :)

2. Rogton azt mondanak, hogy Windows alatt tokeletesen mukodik, miert
szenvedek ilyen idejetmult oskovulettel mint a linux/java:)

nos ezt a sanszot nem szeretnem megadni nekik.

udv,
--
Zoltan Zidarics programmer
PTE University Pecs, Hungary