Sziasztok!

Valakinek megy a fenti gépen a hőmérséklet figyelés?
RH EL 3.0 WS, rajta az lm_sensors, sensors_detect csak hibákat írogat
a modulok betöltése helyett. Kb. sehova se jutottam vele és akkor még
valószínűleg kalibrálni is kéne, amit most így problémás állapotában
nehéz is lenne.

A gépen pirosba ment a "belső egészség" LED, valamit elkezdte 1000-rel
pörgetni a ventillátorait. Ki kéne találnom, minek lehet melege/baja.
A gép amúgy működik, de van egy processz, ami 100%-on tekeri a CPU-t.
Most épp szellőztetem a gépet, de le nem állítanám, egyenlőre.

A Guglival érdemi találatot nem sikerült elérnem a témában.

Köszönettel:
Ruzsi