On 06-Apr-28 09:20, Zana János wrote:

> Hol? Írd meg légyszíves, melyik fájlhoz nyúljak!
> (Van vagy kétszáz az /etc/X11/ és a /usr/X11R6/lib/ alatt, ami erre
> vonatkozik.)  Üdv, János

Nem tudom, en a KDE Control Centre-ben allitgatom az ilyesmit.

Mondom, nem emlekszem, neked milyen kornyezeted van.

A korabban javasolt xkbprint alulra kiirja, hogy epp mi van beallitva. Ha
nem left_meta_win, akkor kezdhetsz gyanakodni.

De mivel ez felhasznalotol fugg, eloszor mindenkepp erdemes lehet egy
ujonan keszitett felhasznaloval probat tenni.

(Persze ha az X konfig el van valahol ganyolva, akkor lehet, hogy ez sem
segit)