Sziasztok!

linux-kezdo listán már megrágtuk a témát, de sajnos a megoldást azóta
sem találtam meg.
Hátha van valaki, aki már találkozott ilyennel:

A dolog talán nem linux specifikus, max annyiban, hogy az érintett
gépeken linux fut.
Van az alábbi "hálózat":

net----[A gep]----LAN2----[B gep]---LAN3---[C gep]----LAN4--

         | LAN1

Az A gép egy tűzfal, a LAN[1-4] számára NAT-ol.
A probléma, hogy a C gép, es a mögötte lévő LAN4 nem jut ki a netre.
B és C gépek mezei átjárók két hálózat között.

C gépről próbálom pingelni LAN1 kiszemelt gépét, nem megy. Megindítok
egy pinget az ellenkező irányba, a kiszemelt gépről C gép irányába, az
megy. _A dolog érdekessége:_ Ezután már C gépről is tudom pingelni a
kiszemelt gépet!
Szerintem ezzel van összefüggésben az is, hogy C gép, illetve a
mögötte lévő LAN4 nem tud kimenni a netre.
//route szabályok jók, ezt bizonyítja is a leirt működés. Mielőtt
működne a ping, a csomagok akkor is C megfelelő interfészén mennek ki;
köztes B gép egy coyote linux, ott kevesebb eszközöm van nyomozni (pl
nincs tcpdump)//

Mit nézzek meg, milyen információra van még szükség az eset
megoldásához?

Köszi előre is a segítséget:

--
Udv,
 Ricsi

"Kezdődjék a tánc! -szólt a papagáj, ...és belerepült a ventilátorba... "