Laborczi Pál <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Sziasztok!
>
> Van egy több gigás állományom (linuxon), amit helyszűke miatt nem tudok
> földarabolni. Szeretném átmásolni egy windows-os gépre, azonban:
>
> 1.) ha sambával küldöm, 2 G-nál megáll a másolás;
> 2.) ha pscp-vel a windows-ból húzom le, akkor csak 4 G-t lát belőle;
> 3.) végül a linuxból ftp szevert csináltam s így megtörtént a másolás.
>
> A samba man-lapjait nézegettem, de nem találtam használhatót, viszont
> érdekelne, hogy milyen korlátokba ütköztem és hogyan módosítható.

Korábban belefutottam én is. Valahol az egyes kapcsolódási megoldások
(smbfs vs smbclient talán) lehet valami eltérés. Ha a konqueror
smb://windows/megosztás -ról húztam le valamit, akkor megakadt 2G-nál,
ellenben az "smbmount //windows/megosztás valahova" metódust használtam,
majd cp, akkor nem volt ilyen gond.

4G-s korlátba még nem ütköztem...

--
                                  SaGa
  SANDOR Gabor <[EMAIL PROTECTED]>      UIN: 179037437