2006. szeptember 4. 20.51 dátummal Kiss Gabor ezt írta:
> Nem akarok flame wart indiani, de muszaj tanacsot kernem.
> Szopok az uj gepemen a Debiannal.
> A Sarge fel se megy, az Etch szaz sebbol verzik.
>
> Melyik harom disztribucioval probalkozzak ezen a heten?

OFF OFF OFF OFF OFF OFF
Igaz hogy ide írok az elejére, de látom, már előttem is legalább 8-an
hozzászóltak.

Azt is észrevettem, hogy ezen a listán legtöbben csakis debiant használnak,
mivel úgy látom a legtöbb kérdés erre a disztróra vonatkozik.

Milyen különbségek vannak az úgynevezett "felhasználóbarát" linux
rendszerek és a debian között?

Miért nézik le a debian felhasználók a kényelmesebb rendszereket?
Miért baj az ha valaki grafikus felületet használ?

Azt is észrevettem, ha valamely rendszer nem debian alapú, akkor az már
régen rossz.

Ezekre a kérdésekre tud-e valaki válaszolni?

Én is linuxot használok, és az én linuxomat ismerem. A többit nem.
Ez baj?

--
Üdvözlettel:
Nextra          pingvin kukac nextramail pont hu