Debian etch rendszer, 2.6, udev, hal, ifplugd, nem tudom, mi fontos meg.

A lenyeg, hogy van tobb cardbus halozati kartyam, ket wifi.

Egyfelol zavar az, hogyha a Gigabyte-ot teszem be, akkor az eth1-kent,
ha az Asus-t, akkor eth2-kent jelenik meg (felesegem kubuntujaban
ugyanezek a kartyak ha jol emlekszem ra0-kent jelennek meg). Nem az
eth-val van bajom, de minek eth2, ha epp nincs eth1?

Masfelol nem tudom, hogy lehetne _szepen_ megcsinalni azt, hogy ha
bootolaskor bent a kartya, akkor konfiguralja fel, ha nincs bent, akkor
behelyezeskor konfiguralja fel.

Jelenleg a /etc/network/interfaces-ben van eth1 es eth2 bejegyzes is,
egyik sem auto.

Nem is nagyon szeretnem auto-ra tenni, ha nem muszaj. Inkabb azt
szeretnem, hogy az ifplugd indulaskor vegye eszre, hogy ott van.

Most ilyen a /etc/default/ifplugd:

INTERFACES="eth0"
HOTPLUG_INTERFACES="all"
ARGS="-q -f -u0 -d10 -w -I"
SUSPEND_ACTION="stop"

Hogy kellene az ifplugd-t beallitani ugy, hogy ha bent van, mukodjek, ha
nincs bent, behelyezesre vegye eszre, es konfiguralja fel?