On 1/16/07, Thiering Péter <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Kedves Linuxosok!
>
> Adott egy kx-td 1232-es alközpont (Panasonic). Egy nagyon instabil rendszer
> loggolja a hívásokat jelenleg, egy win2k gép dos-os (egyébként védett)
> programmal, dbf-rendszerbe. A program DOS alatt futna eredetileg,
> rs232tsr.exe, és valamilyen alapon kötodik a géphez (aktivációs kód). Magyar
> fejlesztés egyébként, de osrégi, a 90-es évekbol való. A progi egy
> txt-fájlba loggolja a hívásokat, és a feldolgozó program ezt a txt fájlt DOS
> alapon, dbf-ekké alakítja, csoportosítja (körzetszám, mellék stb...).
> [...]

Szia!

A központnak a soros portján plain text jön ki a hívások logja. Ha egy
serial logger programot rákötsz, akkor gyorsan rájössz, hogy mi a
formátuma a központ által kiküldött soroknak. Erről nincs "mit
elárulni", hisz soros nyomtatóhoz van tervezve a port: ami kijön
belőle, azt szokta a nyomtató is nyomtatni közvetlenül.
Sajnos feldolgozó programot én sem találtam hozzá, de ha rászánsz némi
szabadidőt, akkor perlben nem nehéz készíteni egy feldolgozó
programot, ami adatbázisba tolja az infót. Onnantól pedig kedvedre
lehet lekérdezéseket gyártani.

Nem próbáltam, de talán innen érdemes indulni:
http://aplawrence.com/Unix/logger.html
http://www.ibiblio.org/pub/Linux/system/serial/logserial-0.4.2.lsm

üdv,
Richie