On Tue, 30 Jan 2007, Andras HORVATH wrote:

> miert is?
> Egy szal diszk nem fog tobbet tudni, mint az usb2 elmeletben (~60MB/s).
>
> Az egy masik kerdes, hogy usb chipset es chipset kozott eroteljes
> kulonbsegek vannak, mind diszkdoboz- mind szamitogepoldalon, a gyorstol
> a teljes hasznalhatatlansagig. Feltetelezem (bar csak usb-rol van
> adatom), hogy ez igy van firewire tekinteteben is.

Elvileg nincs. Gyakorlatilag az altalaban probalt 6-8 USB-s disk kozul
egyik se kozelitette meg az elmeletileg lehetseges sebesseg felet. Viszont
a firewire-ek ha mukodtek, akkor azok vertek az usb-seket rendesen.

Nekem bevalt a koltsegerzekeny helyeken a firewire kulso disk mint backup
device.

Udv,
 LAJBER Zoltan                Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
  HTH=Hope This Helps, YMMV=Your Mileage May Vary, HAND=Have A Nice Day