SZABO Zsolt <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> cuccot (mirror) bizonyos (?) gyakorisaggal. Ugyanakkor ez gondot jelenthet
> egyes gyakran valtozo file-ok (pl. logok, mailboxok) megserulese eseten,
> es ezert szukseg lenne ezek vmilyen rendszeru backupjara. Ezt pedig a
> meglevo DAT-tal gondoltam kiirogatni, a kazikat talan nem kell surun
> cserelni (hetente - havonta?) -- majd meglatjuk.

a) az rsync alapu (dirvish, stb) "inkrementalis" mentes pont erre
valo, napjaban tobbszor is lefuttathatod (pl. a kritikus file-okra
kulon).
b) ha egy honapig nem cserelsz szalagot, es kiderul, hogy a szalag
tonkrement, akkor egy egesz havi mentest fogsz egyszerre elveszteni.

En diszkre mentenek, es azt mentenem - szukseg eseten - tovabb szalagra.
(Mi van, ha az az (egy szal?) "ide diszk" hal meg?)

HTH
raas
--
Those who say it cannot be done should not interrupt the person doing it.
                                                   -- Chinese proverb