On 1/30/07, Lajber Zoltan <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Mit, a hamis forras cimmel kuldest? Megfeleloen "patkolt" kliens kell
> hozza, vannak ilyen eszkozok. Persze az sem egyszeru, hogy visszajusson
> hozzad a valasz, de DoS-hoz ez nem mindig feltetel.

Ennek semmi koze a megfeleloen patkolt klienshez. A TCP three-way
handshake-je megakadalyozza, hogy az ssh szerver barmit is lasson
nemletezo forras IP-krol jovo csomagokra. Mar a kernel tcp handlereben
elakadnak az ilyen probalkozasok.

Tehat ismet kerdem: hogyan gondoltad kivitelezni a tcp kapcsolat
letrehozasat hamis source IP-rol, tavolrol?

Agoston