Szalai Ferenc írta:
> 1. Miert akarsz relacios adatbazist csinalni egy fabol?
> 2. Ha ilyet kell csinalnod akkor az adatbazisodat valoszinuleg rosszul
> tervezted meg.

Nyilván túl hülye vagyok ehhez az egészhez, mert sajnos nem találtam
semmi kapaszkodót az LDAP adatbázis megtervezéséhez... Amit szeretnék,
relációs adatbázisban tök egyszerű, csak a kultúrált terjesztés
macerásabb - ezért akarok LDAP-ot használni.

Kb 5-6 doksit olvastam el, de azon kívül, hogy tudom, hogy hogyan kell
kinéznie egy ldif file-nak, vagy hogy felhasználókat LDAP-on keresztül
hogyan azonosítsak, nem lettem okosabb...

Tudna valaki adni/ajánlani egy olyan leírást, esetleg teljes ldif-et,
amiből megérthetném hogy ki-kivel van az LDAP-ban...?

Köszönettel:
kjt

McAfee SCM 4.1 által ellenőrizve!