2007-04-11, sze keltezéssel 06.55-kor Molnár István ezt írta:
> [...]
Kösz, de olybá tűnik, hogy nagyon homályosra sikeredett a
meghatározásom.

> Tehát:
> /log/file/eleresi/utja{
>     [parameterek]
> }
>
> 'dateext' paraméter arra utasítja a logrotated -t, hogy a
> tömörített/forgatott naplófilehoz fűzze hozzá a forgatás dátumát.

Épp ez a 'bajom'. A forgatás UTÁN - tehát már a dateext-tel kiegészülve
-, de a tömörítés ELŐTT kellene az állomány neve, hogy kiszűrjek belőle
bizonyos dolgokat.

Elegánsan és szépen szeretném megcsinálni, de úgy látom, marad a mezei
módszer: kikapcsolom a tömörítést, a postrotate-ba meg belerakok egy
scriptet, ami ismételten előállítja a 'dateext' paramétert, ebből pedig
az aktuális naplóállomány nevét, ennek birtokában megcsinálom vele azt,
amit akarok, majd összenyomom.

Ezt az ismételten előállítom az aktuális naplóállomány nevét című
művelet akartam volna megtakarítani, hogy általánosabb legyen a probléma
megoldása.

Üdv:
        Pali.