2007-04-11, sze keltezéssel 10.40-kor [EMAIL PROTECTED]
ezt írta:

> A postrotate nem kapja meg $1-ben a file aktuális nevét?

Nem.
Írtam egy scriptet, lefuttattam a 'compresscmd' segítségével, benne volt
a "$@", de üres volt.

A tömörítő az STDIN-ben kapja az anyagot, csak az nem világos, hogy
honnan tudja a tömörített állomány nevét. Még az is elképzelhető, hogy
meg sem kapja, csak leteszi valahova és a logrotate nevezi át.

P.