Ejjel veletlenul a kezdo listara kuldtem a levelet, ide szantam eredetileg

---- CUT ----
Sziasztok!

Nem nagyon vagyok otthon a temaban, raadasul lehet h egy picit offtopic
a tema, bocsanat erte.
Roviden az lenne a feladat:

Adott egy tobbszalas (3-5) c++ ban keszitett alkalmazas, melyrol annyit
kell tudni, hogy foleg memoriaban dolgozik, diszk I/O-ra alig van
szuksege, inkabb bazinagy binaris fakban keresgel, rendezget, majd
halozaton kuldozget csomagokat, viszont ezeket nagyon intenziven.

A feladat egy kicsit forditott, a hw-t kellene ezen progi ala szabni,
amennyire lehetseges..

Namost itt kernem a segitsegeteket / velemenyeteket, hogy amellett, hogy
nagyongyors / sok memoria mellett milyen procit(kat) vegyunk  a gepbe ?

2 x dual core vagy 1 x quad core procit, ha mondjuk intelben gondolkozunk ?

Van ennek igy jelentosege ?

Olvasgattam eleg sok benchmarkot, (megprobaltam olyat, amit nem az intel
szponzoralt), es nagyvonalakban az jott le, hogy a quad core procinak
annal nagyobb a letjogosultsaga, minel parhuzamosabb az adott
alkalmazas, ami kb 20 szal korul kezd kidomborodni igazan mondjuk egy
adatbazis motornal.

Tehat nyerunk-e mondjuk az egyszem quad procival a 2 db dual procival
szemben?

A rendszer majdan egy sarge/etch volna valamilyen 2.6.x kernellel.

Elore koszonom a velemenyeket/tapasztalatokat!

Misi