Thursday, April 12, 2007, 11:46:50 AM, Nagyi wrote:

> De ez a megoldás nagyon nem tetszik nekem, ugyebár a szinkron
> időzítésétől függően valószínúleg lesz kisebb-nagyobb adatvesztés,
> valamint csak átmeneti zavar esetén gond lehet visszaállítás esetén a
> konzisztenciával. A dns átállítás miatt pedig elég nagy lesz a kiesés.

Valahogy így csinálják a nagyok:
Ha van 100mb net a két gép között, akkor drbd-vel kéne szinkronizálni
a két gép háttértárolóját, és amikor kiesik a főgép, akkor a backup
átveheti az IP címét simán, így nincs dns átállítás miatti kiesés.

--
Best regards,
 Csibra Gergo                            mailto:[EMAIL PROTECTED]