Hali,

Volt egy nagyon jo sargeom. Amiota felfrissitettem etch-ra, azota elegge
erdekesen mukodik. postfix, cyrus, amavis, clamav, hylafax, ssh, samba,
nat+pppoe, ftp, apache, php, amolyan kis hazi webfejlesztogep :D
Upgrade ota nem indul el az ssh es a samba is forkolja ugyan magat a
hatterbe, de amint csatlakozni akar ra valaki, egybol panikol. Neha a
kernel sem akar lefordulni, mindig mashol de elakad. Persze az is
segfaultol... Probaltam 2.4.34.2 es 2.6.20.7-as kerneleket is, meg ugy
is hogy masik gepen forgattam, ugyanaz, nem kernel szagu. Az sshd-re a
gdb azt mondja, hogy az RC4-be doglik bele amikor a libcrypto.so-val
(0.9.8) akar szoba allni. Ott is probaltam kavarni a libekkel, nagyon
csunya gany modon ossze vissza pakoltam a kulonbozoeket, de mindig
ugyanugy segfaulttal elszallt. Hardveresen jo a gep, hutes, ram, disk
rendben, kernel sem ir semmi erre utalot. Ha a sargeot a mentesbol
visszaallitom, hibatlan minden, csak nekem etch kellene.

Ez az egyetlen etch a kezem alatt amelyik osszehanyta magat...
Merre induljak?

ThX,
ByeZ,
WaS