Lajber Zoltan írta:

> Eleg sok etch-em megy, de foleg 2.6.16.33-al, esetleg 2.6.17.4-el. Samba,
> ssh gond nelkul. A tobbseg sarge-rol upgradelodott, de mar honapokkal
> ezelott.
ez az en bajom, hogy nekem is van tobb tucat etch-m szerte szet s mind
jok, mind upgradeelve lettek amint kijott az r0.

> Nem volt valami speci beallitasod? A regi configokat hagytad meg, vagy
> ujakat csinaltattal?
termeszetesen atneztem mindent, megprobaltam mar vindozer modszerrel
ujra is telepiteni a ket fekete baranyt, (mentes, purge, install) ujra
be is konfigoltam azokat, es sehogy sem voltak hajlandoak rendesen
viselkedni. nem volt semmi gond az upgrade alatt.
hibauzenet persze sehol, csak ha raeresztem a gdb-t, akkor derulnek ki a
turpissagok. legalabbis, sshd eseten. samba parent fut egyfolytaban,
logokban hibauzenet nelkul elindul, amint csatlakoznek ra rogton dob egy
hatast, es kuldi a panikrol a levelet... szoval, ezt nem ertem. hogy
lehet az, hogy szinte minden mukodik, csak ezek nem? minden elozo
levelemben felsorolt szolgaltatas (ahonnan a mysqlt ki is hagytam)
mukodik. ha szerda estig nem kapok valami jo tippet, megprobalom az etch
install dvd-rol ujrahuzni az egeszet.

ThX,
ByeZ,
WaS