On Fri, 27 Apr 2007 09:57:13 +0200, Kosa Attila wrote:

>Jogos, nem jol emlekeztem.

OK.
Visszaterve a problemara: siman el tudom kepzelni, hogy volt 1 db
primary (a winnek C:) meg egy extended (+benne a logikai, a winnek D:)
particio a diszken; a kollega szepen lecsokkentette a D:-t, hogy legyen
hely, es -fizikailag is "utana"- letrehozott ujabb 2 primary particiot.
Erdemes lenne kiprobalni, de szerintem barmelyik (c-, s-)fdisk szo
nelkul megteszi (egyebkent jogosan), es a linux fol is telepul ra.

Ezekutan ujra elinditva a vindozt az jo esellyel nekiall panaszkodni
(mert az "ugy szokott lenni", hogy az ext.part. az utolso, es kitolti a
diszket, meg egyebkent is jajistenem :))), es az elso engedekeny
kattintasra "kijavitja" a dolgokat, pl. "kihuzza" az extended particiot
a diszk vegeig. Ettol aztan valoban at is fognak lapolodni :))
Ez persze a vilagon semmi gondot nem jelent me'g, hiszen csak az
MBR-ben irta at az egyik adatot, viszont joggal fog mindegyik rendszer
panaszkodni.

Ha ez a 'forgatokonyv' eddig realis (kerdeznem a problema folvetojet),
es a particiok merete/stb. nagyjabol korrektnek tunik, akkor nincs nagy
gond, csak *tenyleg* ne irjon semmit a diszkre, legfokkeppen pedig a
Partition Magic-kel ne nyuljon hozza!

Nemes Szabolcs