Gabor HALASZ wrote:

> Nem unalmas meg ez a nekem mukodik tipusu mail?! Tudod, mitol mukodik?!

Csak annyira, mint a kernel és a fejlesztői folyamatos szidalmazása.

> Amennyiben igen, oszd meg velunk, amennyiben nem, akkor orulj, hogy

Akkor az előző válaszom kicsit bővebben:

Nekem 2.6.16 óta működik Red Hat, Fedora, gyári és custom Debian
kernellel, ugyanilyen pendrive-val, előlapi (belső kivezetéses) és
integrált USB1.1 és USB2.0 csatlakozókkal is. Kb. 8 egyforma, összesen
30 gépen használom, eltérő gyártójú alaplapon, stb.

Hogy érdemi legyen a hozzászólásom: hasonló hibát utoljára noname, gagyi
 pendrive-nál láttam, akkor az eszköz cseréje oldotta meg.

--
Dr. Szöszi
http://silver.rulez.org