BERES Laszlo wrote:

> Hogy érdemi legyen a hozzászólásom: hasonló hibát utoljára noname, gagyi
>  pendrive-nál láttam, akkor az eszköz cseréje oldotta meg.

Majd bevezetjuk a linux kernel certified hardware logot arra a kevesre,
ami eppen hajlando jol mukodni :)

Nekem gagyival, imation-nal es kingston-nal is csinalja, de bootolni tud
rola (nem csak a boot rekordot, grub-ot, kernelt, initrd-t is onnan
tolti), a linux kernele megsem boldogul el vele, userspace tool pedig
nem kell hozza a mountolasig, de addig el sem jut, es nem egy gep, hanem
tobb (igaz, mind egyforma, es nforce4, de ugyenzt csinalta a sun
opteronos gep is). Innentol kezdve nem tudom mire fogni, csak a kernelre.

--
Gabor HALASZ <[EMAIL PROTECTED]>