Az a problémám, hogy a tűzfalra telepített (jelenleg teszt üzemben van,
tehát hentelhetem), ntop grafikonjai, bár fontosak lennének, nem elég
nagyok, nem jól olvashatóak.

Nosza gondoltam, nagyobbra veszem, mi az nekem, hiszen csak két
paraméter lehet. Persze kiderült nem olyan egyszerű ez, hiszen a html
dokumentumokat az ntop állítja elő, aképeket meg az rrdcgi, rrdPlugin,
rrdtool készíti, valamilyen paraméterek alapján, mivel nem igazán tudom,
hogy hol lehet "a" paraméter, nem tudom mit állítsak.

Az rrdtool oldalát olvasom, de sehol nem találom, hogy mit és hogyan
kellene beállítanom.

Abban kérek segítséget, hogy:

      1. mit keressek (google)
      2. hogyan állítsam be és főként mit, hogy a képek legalább kétszer
      magasabbak legyenek és legalább 2,5-3 szor szélesebbek.

Szóval akinek sikerült már ezt beállítani az kérem segítsen

Kép:
http://www.linuxforum.hu/index.php?action=dlattach;topic=21700.0;attach=3707