Sziasztok,

A SquirrelMail webmailt es meg nehany plugin
telepitettem etch-re, tobbek kozott a
html_mail-t is.

A html_mail nagyon jol mukodik, de csak ie-vel. Ha
operaval es konqveror-al probalkozom
csak a alap szerkesztobox
jeleneik meg bennuk. Ket napom rament
amire erre rajottem :(

Sehol semmilyen utalast nem talaltam hogy
ez igy mukodik, vagy mit kene tennem hogy
ne csak ie-vel menjen. Egyeduli valtozas
amit a konqveror-bol ki tudtam csikarni az
akkor volt amikor atalitottam hogy ie6 on XP-t
mondjon magarol es akkor megjelent ket checkbox
amikkel valaszthattam hogy HTML vagy plain text
legyen az uzenet, de a eredeti szerkesztoboxal.
Az apache logban semmilyen bejegyzes nem volt, hogy
a plugin konyvtar alol vett volna valamit.

Van valakinek valami otlete mi okozza ezt a
"kiveteles" mukodest? Es hogyan lehetne rabirni
hogy menjen mas bongeszovel is ?

Elore koszi a segitseghet,
Zoli