On Thursday 17 May 2007 12:34, Salamon Attila wrote:
> Hello!

> Az az 54 mega csak egy elméleti, vagy inkább álombéli sebesség. Én úgy
> gondolom hogy:
> minden rádiós eszköz egyszerre csak egy másikkal tud kommunikálni, és
> akkor csak adni, vagy venni tud. (half duplex) Az AP esetében ez azt
> jelenti, hogy kapcsolgatnia kell négy felé: kliens1 adás/vétel, kliens2
> adás/vétel. Így 2 kliens esetén 4 felé oszilk az AP 54 megája. Ezt még
> megfejeli a rádiós csomagvesztés, és a közeghozzáférési protokoll miatt
> is van egy kis üresjárat. A falakról visszaverődő jelek is ronthatják a
> [...]

Tok logikus lenne, amit irsz.

De ha tenyleg igy mukodne a dolog, akkor a 11Mbps sebessegnel is csak
11/4-et tudnek elerni. Viszont kb. 2,75Mbps helyett 4,5Mbps-t tolt 11-es
sebessegnel, ami a 11-nek kb. 2,5-ed resze.

Bar az is igaz, hogy akkor az egyik 54-re volt allitva, es csak a masik
volt 11-re.

De mindenesetre csodalkoznek, ha az en gepemrol a feltoltes egyik es masik
iranyban ugyanannyi idoszeletet foglalna. Ugye a csomagok merete
jelentosen elter, az ack lenyegesen kisebb.

Nem tudom pontosan, egy AP mit es hogyan csinal. Ha egyik gep beszelni akar
a masikkal, akkor o tarolja addig a csomagokat, es ugy kuldi tovabb?
Szoval mintha egy router szamitogep lenne ott? Vagy minden bitet, ami
bejon tol tovabb, mint egy bridge?

Egyebkent arra van lehetoseg, hogy az AP-t kihagyva az egyik gep
kozvetlenul a masikkal dumaljon?