Hello,

> Ez biza hw raid. ramja is van, cpuja is van...
ez ok, gondolkodom erosen azon, hogy hasznalom majd, de van némi
fenntartasom a HW raid-del: diszk tipus erzekenyseg,
menedzselhetoseg. Lehet, hogy ezek buta ervek, de nekem a Linux
md idaig eleg jol bejott, sokszor mentett meg diszkhiba miatti
adatvesztestol, es mindig tudtam rola, ha gaz van a tombbel.
(itt RedHat-hoz es SuSE-hoz van valami szoftver, RedHat fizetos,
SuSE - haat, ize... egyik sem a kedvencem)

> Minden ilyen darabokbol osszerakott brand gep firmwareeit azonnal
> frissiteni kell, sokat birnak allni a raktarban...Nalunk is megfordulnak
> uj szerverek 2004-es firwaret tartalmazo raidvezerlovel...
nem jelent sokat, de:
- a doksi 2007 aprilisi,
- az LSI oldalan a tipusra rakeresve 2 talalat van: egyik ez a doksi,
masik egy nemet nyelvu hir, az 2006.09. datummal van.

Ezzel csak azt szeretnem mondani, hogy talan nem allt eveket a
raktarban, bar a firmware upgrade segithet - en sokat attol sem
varok.

Egyebkent a hdparm -t altal mutatott ~60M koruli sebesseg
jelenthet valamit? (ertsd: valos ertek, tenyleg tud ennyit a
diszk?)

koszi:

a.