Szombaton hirtelen kikapcsolt a gepem, mikozben egy file-t
gunzipeltem a /tmp-ben.
Visszakapcsoltam, de azonnal leallt.
5-10 perc mulva ujrainditottam, majdnem eljutott a login promptig.
Szetkaptam, es elhulve lattam, hogy a huto leszakadt a processzorrol es
bezuhant a doboz belsejebe.
Kalandos korulmenyek kozott szombat kora delutan megiscsak sikerult
szerezni masik felerosito keretet. A processzor nem sult meg.
Eddig a mazli.

Viszont a /tmp-t nem mountolta fel.
Kiderult, az XFS megserult.
Jobban nezem, lemezhiba. Javithatatlan. Az sem segitett rajta,
ha megprobaltam felulirni. 8 egymas utani szektor halott.

Ezzel meg meg tudnek baratkozni, de szeretnem valahogy permanensen
megjelolni oket, hogy tobbe ne lehessen hasznalni ezt a reszt.

Konfig:
160 GB-os SATA diszk, szinte teljesen odaadva az LVM-nek.
Egy particion egyetlen VG. A /tmp egy 400 MB-os LV-n volt.

Egyelore csak atneveztem, de sajnalnam mind a 400 megat parlagon
hevertetni 8 szektor miatt.
Milyen lehetosegeim vannak?

kissg