Tartalék gépet állítottam be egy összeomlott szerver helyett (erröl majd
máskor). Etch, apache2, php, stb. felment. Nem is olyan lassú a 166 MHz
processzorával. Sajnos, az apacs kibabrált velem. A virtual hostok a
legtöbb böngészöben rendben bejönnek, egyedül a firefox viselkedik
furcsán. Ha beírom a böngészöbe a host nevét, akkor kiírja:
"Text/x-server-parsed-html Az iceweasel nem tudja, mit csináljon vele,
megnyitás a less segítségével."
A filet le lehet menteni, a tartalma azonos az eredeti index.html
tartalmával. Ha a szerver nevét kiegészítem azzal, hogy "index.html",
akkor prímán müködik. A DirectoryIndex, az Addhandler, az AddType
alkalmazása nem segít. A mods-available kitöltve, a virtual hostok a
sites-available könyvtárban vannak. A NameVirtualHost-ban az IP-address
szerepel. ServerName mindenhol kitöltve. A következö sor müködik, de
kikommenteztem: RedirectMatch ^/$ /apache2-default/

Ja, és az elözö apacs 1.3-as volt, ezért a régi config nem jó.

Hol érdemes a hibát keresni?    Üdv, János