2007. augusztus 7. 22.42 dátummal jzana írta:
> legtöbb böngészöben rendben bejönnek, egyedül a firefox viselkedik
> furcsán. Ha beírom a böngészöbe a host nevét, akkor kiírja:
> "Text/x-server-parsed-html Az iceweasel nem tudja, mit csináljon vele,
> megnyitás a less segítségével."

Mielőtt úgy megszivatnád magad, mint egyszer én:
SHIFT+CTRL+DEL a Firefox-nak, és törölj mindent ;-)))

Nekem a php-k akartak letöltődni egyszer. Hívtam a szerver tulaját, hogy
bocs, gond van, de rajta vagyok (akkor már vagy negyed órája néztem a
konfigokat) Mondja: dehát minden működik, mi a gond! Megnézem Operával:
tényleg megy... "Minden törlése", és megjavult ;-)))

Üdv!

--
Vastagh Norbert