On Wed, Aug 15, 2007 at 12:30:41PM +0200, Gábriel Ákos wrote:

> En meg nem tapasztaltam :)

Elofordult, hogy 2 diszk volt, tobb particioval, amelyek sw
raid1-be voltak kotve, es egyes particiokbol allo tombok
szetestek. Ezt nehez lenne kabelhibanak mondani szerintem, mikent
diszkhiba sem volt, hiszen egy kezi osszerakas utan rendesen ment
tovabb az adott tomb. Tobb gep eseten is tapasztaltam ezt,
jellemzoen 2.4-es kernelekkel.

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga