Hello lista!

Olyan programot keresek, amivel nagy vonalakban meg lehetne határozni hogy
adott számítógépben milyen hardver van halálán.
Állítólag windowsban van ilyen.
Jelenleg egy adott gép rengeteget hibázik.
Előzőleg ventilátor hiba miatt felhevült a proci, és elszállt.
A proci ki lett cserélve de a gép nem jó. Ráadásul új ram van benne, és a
memtest semmi hibát nem jelez.
Az alaplapon a kondik nincsenek felpúposodva.
Ráadásul úgy tudom hogy a kondenzátorok a meleg hatására szoktak inkább
feléledni, tehát egy ilyen proci megfőzés nem intézheti el a kondikat.

De azt is hallottam hogy egy proci vagy jó, vagy nem.
Mások azt mondják, hogy nem ennyire egyértelmű a történet.

Egy biztos. Most a megnyitott programok 80%-a elhasal segfault-tal.
A Kmail megnyitásától a kernel fordításig bezárólag.
Viszont érdekes módon a tvtime bírja.

Új rendszert is telepítettem, hátha... De a jelenségek így is jelentkeznek.

--
Üdvözlettel:
Nextra          pingvin kukac nextramail pont hu