> en most tervezek venni ilyet. mi a bajod a mostanival? miert lenne jobb
> egy projektor?
> miert nem LCD akkormar?
>
> a plazmanak elethubb a kepe, szerintem.

az lcd az max monitornak valo. azert nem vagyok elegedett ezzel a
plazmaval, mert hiaba 50"-os egyszeruen 2..3m-rol tok mindegy, hogy
milyen felbontasban hajtom. a szem szogfelbontasa tul keves ezekhez.

a projektoron  pedig azert gondolkozom mert ennyiert kapok egy nagyon
szuper 3dlp-s projektort, ami legalabb olyan jo kepet tud, mint egy
plazma, csak 3..10m-es kepatloval. van egy kis gagyi, szinkerkes dpl
projektorom, azzal nagyon jokat moziztunk nyaron a kertben, a hazfalra
vetitve. szoval egesz mas a filingje.

udv
Csaba