On Fri, 28 Sep 2007, Ruzsinszky Attila wrote:
[...]
> Mindegyikkel van nyűg. A FreeBSD-vel az, hogy semmi sincs binárisban
> és már találtam 1-2 programot, ami nem fordult le.

Ha jól emlékszem, amikor a Tru64 UNIX-ot még Digital UNIX-nak hívták,
adtak hozzá egy freeware CD-t, amin volt mindenféle GNU program Digital
UNIX csomagformátumban, ezért eléggé egyszerű volt installálni őket, így
eléggé "linux-like" környezetet lehetett kialakítani.

                                Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
  tried it."